من هنوز منتظرم

(( پایگاه پژوهش و نشر فرهنگ مهدوی ))

من هنوز منتظرم

(( پایگاه پژوهش و نشر فرهنگ مهدوی ))

اشعر زیبا درباره انتظار8

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۵۶ ق.ظ
یار من یوسف نیا     یار من یوسف نیا اینجا کسی یعقوب نیست  لحظه ای چشمانشان از دوریت مرطوب نیست  ای گل زیبای من از غربتت اشکی نریز  نازنین اینجا خدا هم پیششان محبوب نیس نوبهارم در فراقت هیچ کس محزون نشد   منجی انسانیت اینجا شرایط جور نیست گرچه در هر جمعه ای زیبا دعایت می کنند این دعاها بر زبان است جنسشان مرغوب نیست مهربان، اینجا همه مرعوب دنیا گشته اند  طوق ها بر گردن است و، هیچکس منصور نیست                                                                                                                                                                                                                                                                                                   http://romagha.blogfa.com
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۹
عماد کلامی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی