من هنوز منتظرم

(( پایگاه پژوهش و نشر فرهنگ مهدوی ))

من هنوز منتظرم

(( پایگاه پژوهش و نشر فرهنگ مهدوی ))

چشم هایی که امام زمان را دیده اند . . .

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۴۰ ب.ظ
میرزای شیرازی- به آقای میرزای شیرازی بگو : سید مهدی فرمود : به نشانی که امسال در فصل تابستان ، حرم عمه ام زینب (ع) مشرف بودید . . .در حرم زباله ریخته بودند ، شما عبای خود را از دوش برداشته و در دست جمع کرده و به وسیله آن حرم را جاروب کردی . . .در آن وقت من آنجا بودم .این قضیه از زبان حضرت آیه الله ملا علی همدانی بیان شده است.شخصی شیعه مذهب از شهر قطیف حجاز ، به قصد زیارت حضرت رضا (ع) حرکت می کند در وسط راه ، پولی را که برای مخارج رفت و برگشت برداشته بود گم می نماید، نه پول برگشتن داشته و نه خرج ادامه سفر را ، متوسل به امام زمان (عج) می شود  بعد از دعا و گریه و نیایش در همان حال متوجه می شود که سیدی بزرگوار در نزدیکی اوست که می فرماید : این وجه را بگیر تا سامرا برو در آنجا نزد وکیل ما حاج میرزا حسن شیرازی رفته و بگو : «سید مهدی فرمودند : پولی از ما پیش شماست ، مقداری بدهد تا به زیارت جدم علی بن موسی الرضا بروی . » آن شخص عرض کرد : «اگر به آقای شیرازی بگویم از من می پرسد سید مهدی کیست ؟ پس شما یک نشانه ای سندی به من بدهید .» فرمود :«به آقای شیرازی بگو : سید مهدی گفت : به نشانی که امسال در فصل تابستان ، شما با حاج ملا علی کنی طهرانی در شام ، حرم عمه ام زینب (س) مشرف بودید و چون کثرت زوار و ازدحام جمعیت ، در سطح حرم زباله ریخته بودند ، شما عبای خود را از دوش برداشته و در دست جمع کرده و به وسیله آن حرم را جاروب کردی و در گوشه ای از حرم جمع کردید و حاج ملا علی کنی با دست های خود برداشته و بیرون برد ، در آن وقت من آنجا بودم . قطیفی می گوید : وقتی به سامرا به خدمت آیه الله شیرازی رسیدم و این داستان را عرض کردم ، بی اختیار از جا بلند شد و دست در گردنم انداخت و چشم هایم را بوسید و به من تبریک گفت . (چشم هایی که امام زمان (عج) را دیده است باید بوسیده شود.)                                                                              شیفتگان حضرت مهدی (عج) ج3 ص142

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی