من هنوز منتظرم

(( پایگاه پژوهش و نشر فرهنگ مهدوی ))

من هنوز منتظرم

(( پایگاه پژوهش و نشر فرهنگ مهدوی ))

لحظه ای که متوسلیان به دام افتاد + تصویر

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۴۰ ق.ظ
به گزارش«شیعه نیوز» به نقل از البرز، همین طور که داشتم قدم زنان به طرف قرارگاه می رفتم ، صحنه عجیبی دیدم . درمیان آن سکوت وخلوتی بعد از ظهر که هر کدام از بچه ها از شدت گرما به سنگری پناه برده بود و چرت می زدند، حاج احمد در کنار تانکر آب نشسته بود و با دقت و وسواس خاصی ، ظرفهای ناهار بچه های قرارگاه را می شست .                اول باور نکردم که حاج احمد باشد ولی وقتی به آرامی نزدیک رفتم ، دیدم که خود اوست . با خودم گفتم آدم مثل حاج احمد با آن همه ید و بیضا، فرمانده تیپ ؟؟ حضرت رسول (صلی الله علیه و.اله ) و مسوول قرارگاه تاکتیکی باشد و بیاید کنار تانکر آب ، کاسه بشقابهای بچه ها را بشوید؟! در همین فکر بودم که یک هو به یاد دوربینم افتادم .به تندی ، با دوربین قراضه ای که روی دوشم داشتم ، جلو رفتم و قبل از این که متوجه شود، او را درون کادر دوربین جا دادم و با فشار تکمه ای ، برای همیشه ثبتش کردم...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی