من هنوز منتظرم

(( پایگاه پژوهش و نشر فرهنگ مهدوی ))

من هنوز منتظرم

(( پایگاه پژوهش و نشر فرهنگ مهدوی ))

کار از کار گذشت...

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۲۵ ب.ظ
دستگاه خداوند از دستگاه حضرت یوسف کمتر نیست. یکی از هم زندانی های یوسف خوابی را جعل کرد و تعبیرش را از یوسف پرسید. وقتی یوسف تعبیر کرد. آن زندانی گفت دروغ گفتم و خواب را از خودم ساخته بودم. یوسف گفت: قضی الامر. یعنی کار از کار گذشت و آن چه گفتم واقع خواهد شد. ما هم چند بار دروغی به خدا گفتیم دوستت داریم. بعد که ابتلائات و تبعات دوستی ظاهر شد گفتیم خدایا دروغ گفتیم. خداوند فرمود: قضی الامر. یعنی کار از کار گذشت و به جمع دوستان ما ملحق شدی .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۱

نظرات  (۲)

تشکر از شما
بله درست است
چقدر زیبا...........
خدایا شکرت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی