من هنوز منتظرم

(( پایگاه پژوهش و نشر فرهنگ مهدوی ))

من هنوز منتظرم

(( پایگاه پژوهش و نشر فرهنگ مهدوی ))

آیت الله مجتهدی تهرانی

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۵۲ ب.ظ
به نقل از ایت الله مجتهدی تهرانی: یکی از رفقا نقل میکردند: در روز عرفه ای کربلا بودم توی صحن نشسته بودم که یک عربی با پای پیاده به کربلا امده بود،پای مجروح و خونینش را بلند کرد و به زبان عربی با امام حسین صحبت میکرد ، من از مسافری که عربی بلد بود پرسیدم: او به امام چه می گوید؟ گفت: میگوید : امام حسین من از راه دور امده ام و تورا پیدا کردم تو هم باید در روز قیامت و در صحرای محشر بگردی و مرا پیدا کنی خوش به حال این افراد ، خوش به حال این عقیده ها خداکند ماهم مثل اینها چنین عقیده ای داشته باشیم امام دور و نزدیک ندارد قدیم ها مردم خیلی پیاده میرفتند کربلا آشیخ جواد خراسانی پیاده به مشهد میرفت. اینها محبت اهل بیت است همین محبت ها که باشد دیگر اگر توشه زیادی هم نداشته باشیم همین محبت کافیست چراکه خداوند در ایه ای فرمود در قیامت با کسی محشور میشویم که دوستش داریم اگرچه سنگی به امام ها علاقه داشته باشد با انها محشور میشود...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۹
عماد کلامی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی